Ο Γιώργος Σαμπάνης αποκλειστικά στο tuned.gr :"Από τα λάθη έμαθα και μαθαίνω ενώ από τα σωστά επιβραβεύθηκα και κερδίζω."

Thursday, 24 March 2011 19:01

sabanis

Ο  Γιώργος Σαμπάνης  ασχολείται από τα παιδικά του χρόνια με την μουσική κι έχει σπουδάσει κιθάρα.


Τον Οκτώβριο του 2007 κάνει την πρώτη του δισκογραφική εμφάνιση ως συνθέτης και γράφει τη μεγάλη επιτυχία της Έλενας Παπαρίζου  «Το Φιλί Της Ζωής», από την ομώνυμη ταινία του Νίκου Ζαπατίνα. Λίγο αργότερα κυκλοφορεί και το πρώτο του προσωπικό cd single με τίτλο «Κάπου αλλού» το οποίο περιέχει την επιτυχία «Σ’ αφήνω στον επόμενο». Τον Μάρτιο του 2008 ο Γιώργος Σαμπάνης παρουσιάζει το πρώτο του ολοκληρωμένο album με τίτλο "Χαράματα". Το album περιλαμβάνει την επιτυχία «Σ'αφήνω στον επόμενο» και την υπέροχη μπαλάντα «Χαράματα» Επιπλέον, έγραψε και άλλες 2 μεγάλες επιτυχίες για το πλατινένιο άλμπουμ της  Έλενας Παπαρίζου  «Βρίσκω Τον Λόγο Να Ζω». Πρόκειται για τα τραγούδια  «Η Καρδιά Σου Πέτρα» και «Πυροτεχνήματα»

Τον Μάιο του 2009 κυκλοφορεί η δεύτερη δισκογραφική του δουλειά με highlights από το ντεμπούτο άλμπουμ "Χαράματα" και 3 καινούργια: Tην μεγάλη επιτυχία "Μέρες Που Δεν Σου Είπα Σ' Αγαπώ" (ντουέτο με την Ραλλία Χρηστίδου), το "Τι Να Μας Κάνει Η Νύχτα" featuring Stereo Mike του Κώστα Τουρνά και το disco "Μια Ζωή Θα'μαι Εδώ". Την ίδια περίοδο συναντιέται δισκογραφικά αλλά και επί σκηνής με την Πέγκυ Ζήνα. Ο Γιώργος υπογράφει μουσικά 9 τραγούδια για το νέο της άλμπουμ «Το Πάθος Είναι Αφορμή» και του δίνεται η ευκαιρία μέσα από αυτά να συνεργαστεί με τον Μάνο Ελευθερίου και την Ελεάνα Βραχάλη. Οι εμφανίσεις του με την Πέγκυ Ζήνα στο Πολιτεία Stage στην Θεσσαλονίκη τελειώνουν τέλη Ιουνίου & γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία.

 

Κυκλοφορεί εδώ και λίγες μέρες το νέο του τραγούδι "Μυστήριο Τρένο" από το νέο ομότιτλο CD του ταλαντούχου συνθέτη-ερμηνευτή που θα κυκλοφορήσει σύντομα.Τον συναντήσαμε στο 4711 στο Κολωνάκι ,το μαγαζί που εμφανίζεται εδώ και μερικές εβδομάδες και μας μίλησε για τα νέα του σχέδια,την διπλή του ιδιότητα αλλά και για την προδωπική του ζωή...


Γιώργο καλησπέρα. Νέα πολλή αναμενόμενη δουλειά σου κυκλοφορεί τις επόμενες μέρες μετά από αρκετό καιρό που είχες να βγάλεις ολοκληρωμένο cd. Οι πληροφορίες μου μιλάνε για συνεργασίες με κορυφαία ονόματα, βλέπε Ελεάνα Βραχάλη, Θάνο Παπανικολάου.. Μίλησε μας για την καινούργια σου δουλειά..

Καλησπέρα.. Πρώτα – πρώτα να σου πω ότι αυτό το cd είναι η δεύτερη ολοκληρωμένη μουσική μου εργασία που φέρει τον τίτλο «Μυστήριο Τρένο» σε παραγωγή της Universal music και ενορχήστρωση του Χρήστου Σούμκα. Πρόκειται για δέκα τραγούδια, δύο εκ των οποίων τα «Στων Ματιών Σου Το Γκρίζο» και « Μακριά Για Όσο Ζω» που κυκλοφόρησαν ήδη σε digital single. Στο cd υπάρχουν δύο συνεργασίες, η μια με τους Professional Sinnerz στο τραγούδι «Το Καλοκαίρι Αυτό Στον Ουρανό» και η άλλη με τη Δέσποινα Ολυμπίου στο τραγούδι «Ακίνδυνη Αγκαλιά».  Τους στίχους υπογράφει σε πέντε τραγούδια ο Θάνος Παπανικολάου, σε τρία τραγούδια η Ελεάνα Βραχάλη και σε ένα τραγούδι ο Δημήτρης Φάκος. Τέλος υπάρχει και μια δική μου στιχουργική απόπειρα στο τραγούδι που κλείνει το cd.

Το ντουέτο με τη Δέσποινα Ολυμπίου προέκυψε μετά την επιτυχημένη σας συνύπαρξη On stage?

Όχι. Το ντουέτο μας με τη Δέσποινα προέκυψε όταν ο Θάνος Παπανικολάου και ο γράφων τελειοποιήσαμε το τραγούδι και αποφασίσαμε αρχικά ότι είναι ντουέτο και στη συνέχεια ότι απευθύνεται στη Δέσποινα και σε εμένα. Ακόμα η συνεργασία μας με την Δέσποινα δεν ήταν σίγουρη παρόλο που υπήρχε πρόταση. Έτσι στην πρώτη μου συνάντηση μαζί της πήρα την κιθάρα μου και της λέω θέλεις να πούμε παρέα αυτό το τραγούδι; Έτσι έγινε και κάθε βράδυ για τέσσερις περίπου μήνες από σκηνής κάναμε μια ευχή στο κοινό της Θεσσαλονίκης, να βρουν ή να διατηρήσουν για πάντα μια «Ακίνδυνη Αγκαλιά» στο πλάι τους.

Εμφανίζεσαι αυτή την περίοδο στο Κολωνάκι στο 4711 με μεγάλη επιτυχία. Πως προέκυψε αυτή η συνεργασία;

Το 4711 είναι ένας νέος όμορφος χώρος στο εμπορικό τρίγωνο του Λαιμού στο Κολωνάκι, ένας χώρος που σχεδίασε ο Αντώνης Καλογρίδης. Θα είμαστε εκεί με την μπάντα μου και δύο νέες τραγουδίστριες, τη Λουΐζα Τζορντανέλλι και τη Wiveca Hartmann από Πέμπτη έως Κυριακή μέχρι και τις αρχές Μαΐου. Όπως τις περισσότερες φορές συμβαίνει δέχτηκα πρόταση από τους επιχειρηματίες του club και ανταποκρίθηκα αμέσως θετικά αφού αυτός ο χώρος με εκπροσωπεί απόλυτα και είμαι πολύ χαρούμενος που έχω την ευκαιρία να έρχομαι σε επαφή με τους φίλους της μουσικής μου.

Ήταν ένα βήμα που το φοβήθηκες να εμφανιστείς σε ένα μικρότερο χώρο ή πιστεύεις πως ο κόσμος έχει ανάγκη από τέτοιες αποδράσεις;

Σίγουρα δεν θα δεχόμουν την πρόταση αν είχα την οποιαδήποτε αμφιβολία. Μου αρέσει πολύ η επαφή που δημιουργείται ανάμεσα στο κοινό και σε μένα σε αυτόν τον μικρό αλλά πίστεψε με θαυματουργό χώρο. Εξάλλου ποιος λέει ότι χρειάζονται απαραίτητα πάνω από τρακόσια άτομα για να περάσεις καλά σε μια μουσική παράσταση; 

Αισθάνεσαι περισσότερο τραγουδοποιός ή τραγουδιστής; Ποιο από τα δύο σου προσφέρει μεγαλύτερες συγκινήσεις Γιώργο;

Είμαι τόσο τραγουδοποιός όσο και τραγουδιστής. Στην ουσία είμαι ένας συνθέτης που τραγουδά κάποια από τα τραγούδια του. Μεγάλες συγκινήσεις έχω πάρει στη μέχρι τώρα μουσική μου καριέρα και από τις δύο μου ιδιότητες και δεν θα μπορούσα να με φανταστώ να εξασκώ αποκλειστικά μόνο τη μία. Είναι το ίδιο σημαντικές για μένα.

Η μέχρι τώρα πορεία σου σε κατατάσσει στη μοντέρνα μουσική σκηνή , παρ’ όλα αυτά έχεις συνθέσει και κάποια πολύ καλά λαϊκά τραγούδια που δίνεις σε άλλους συναδέλφους σου.. Είναι τραγούδια που γράφεις από δική σου εσωτερική ανάγκη και έκφραση ή παίζει ρόλο τι συναίσθημα βγάζει ο εκάστοτε καλλιτέχνης που συνεργάζεσαι;

Σέβομαι και εκτιμώ βαθειά τη λαϊκή μουσική της χώρας μας. Είμαι περήφανος που κατάφερα να γράψω κι εγώ έστω κι ένα λαϊκό τραγούδι. Θεωρώ πραγματικό θησαυρό τον μουσικό μας πολιτισμό ένα μέρος του οποίου είναι η λαϊκή μας μουσική. Τα τραγούδια για μένα είναι ένας τρόπος να εκφράσω αλήθειες και ψέματα, ερωτήματα και απαντήσεις που με απασχολούν καθώς και ένας τρόπος να εκδηλώσω την ανάγκη μου για δημιουργία και επικοινωνία με τους υπόλοιπους ανθρώπους.

Έχεις συνεργαστεί με την Έλενα Παπαρίζου, την Πέγκυ Ζήνα, το Γιώργο Μαζωνάκη. Υπάρχουν καλλιτέχνες που δεν θα συνεργαζόσουν; Βάζεις κάποια όρια στις συνεργασίες σου;

Τα ίδια τα τραγούδια είναι αυτά που αποφασίζουν τον ερμηνευτή τους οπότε και πραγματοποιούν τις συνεργασίες μου, πχ:  από την πρώτη στιγμή που άκουσα το « Εγώ Τη Ζωή Μου» ήξερα ότι διάλεξε το Γιώργο Μαζωνάκη οπότε το μόνο που έμενε ήταν να το διαλέξει και αυτός! Το καλό έγινε και τελικά το αποτέλεσμα ήταν η συνεργασία. Το ίδιο μπορώ να σου πω για όλα μου τα τραγούδια, από το «Φιλί της Ζωής» μέχρι το «Χάνομαι». Πάντως όσο αναφορά το θέμα με τα όρια που λες εγώ θα σου πω ότι όταν καταλάβω ότι ένα τραγούδι γράφτηκε για κάποιον του το προτείνω χωρίς καμία επιφύλαξη. Θεωρώ μερικά πράγματα προγραμματισμένα από το Θεό και στο τέλος μην ξεχνάς ότι τα όρια υπάρχουν για να τα ξεπερνάμε..

 

Η μουσική σου πορεία εκ του αποτελέσματος κρίνεται άκρως επιτυχημένη. Γυρνώντας το χρόνο πίσω πιστεύεις ότι θα ξαναέκανες τις ίδιες επιλογές ή θα απέφευγες ενδεχόμενα λάθη;

Το τώρα είναι ο μόνος πραγματικός χρόνος για μένα οπότε δεν θα ήθελα να γυρίσω πίσω στο παρελθόν αλλά ούτε και να δω το μέλλον. Από τα λάθη έμαθα και μαθαίνω ενώ από τα σωστά επιβραβεύθηκα και κερδίζω. Λάθη ή σωστά είναι οι δικές μου εμπειρίες, στιγμές που συνθέτουν το puzzle της ζωής μου και που σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να λείπει κάποιο κομμάτι.

Η φετινή συμμετοχή της Ελλάδας και του Λούκα Γιόρκα στη Eurovision πως σου φαίνεται; Μπορεί ένα rap ζεϊμπέκικο να κάνει τη διαφορά; Εσένα σου έχει γίνει ποτέ νύξη να συμμετάσχεις είτε σαν τραγουδιστής είτε σαν συνθέτης;

Αρχικά μιας και έθεσες το θέμα αυτό να ευχηθώ καλή επιτυχία στην συμμετοχή μας και στα παιδιά το Λούκας και το Mike που και τους δύο τους γνωρίζω και είναι πολύ καλά άτομα. Δεν μπορώ να κάνω προγνωστικά για την κατάληξη της συμμετοχής μας αλλά θεωρώ ότι σε μια τέτοια συμμετοχή σημασία δεν έχει το αποτέλεσμα αλλά η ίδια η συμμετοχή. Το ζεϊμπέκικο είναι ένας χορός που είναι συνυφασμένος με τους Έλληνες και είναι νομίζω ωραίο που η χώρα μας εκπροσωπείται και μια φορά από κάτι που πραγματικά την χαρακτηρίζει.

Τις κριτικές που ασκούνται σε σένα και τη μουσική σου τις ακούς ή είσαι απόλυτα προσηλωμένος στο στόχο σου;

Μπορεί ο χώρος της μουσικής να χρειάζεται αθλητική πειθαρχία και συνεχόμενη εργασία όμως δεν είναι στόχος αλλά βαθύτερη ανάγκη. Αλλοίμονο αν δω τη μουσική μου σαν στόχο. Τότε θα χάσω τον σημαντικότερο στόχο που δεν είναι άλλος από τα περνάω όμορφα κάνοντας μουσική. Τώρα οι κριτικές βεβαίως και με αφορούν και μου κινούν το ενδιαφέρον και οι αρνητικές και οι θετικές. Όσο όμως αφορά τις αρνητικές κριτικές σε καμία περίπτωση δεν θα με αποτρέψουν από το να δημιουργώ μουσική αφού όπως σου είπα για μένα είναι μια βαθύτερη ανάγκη μου που με συντροφεύει από τα παιδικά μου χρόνια.

Το ότι είσαι πολύ καλά στην προσωπική σου ζωή σε ενέπνευσε περισσότερο για να βγάλεις ένα καλύτερο συνθετικό αποτέλεσμα ή λειτουργείς καλύτερα όταν είσαι χωρισμένος;

Δηλαδή πιστεύεις ότι τα τραγούδια έχουν να κάνουν με το προφανές που είναι η κατάσταση που βιώνεις εκείνη τη στιγμή ε; Νομίζω ότι τα τραγούδια είναι αποτέλεσμα του υποσυνείδητου γι αυτό και ενώ μπορεί να είσαι πολύ καλά σε μια σχέση μπορεί να γράψεις ένα τραγούδι που να μιλά για χωρισμό ή στην περίπτωσή μου μια θλιμμένη μελωδία αλλά και το αντίθετο. Το ότι είμαι καλά στην προσωπική μου ζωή έχει αντίκτυπο στις αντιδράσεις μου και στην ψυχολογία μου αλλά δεν μπορώ σίγουρα να ξέρω αν επηρεάζει τη μουσική μου. Βέβαια αν η ερώτηση σου εκ του πονηρού είναι αν γράφω τραγούδια για το κορίτσι μου θα σου πω ότι γράφω αλλά δεν τα δημοσιοποιώ. Είναι μυστικά..

Έχεις μια πολύ όμορφή γυναίκα στο πλευρό σου. Ζηλεύει καθόλου που σε περιστοιχίζουν καθημερινά τόσες θαυμάστριες ή δεν το δείχνει;

Με τον τρόπο που διατυπώνεις την ερώτηση αυτή μου δίνεις δύο επιλογές. Α) Ζηλεύει και δεν το δείχνει Β) Ζηλεύει και το δείχνει. Όμως υπάρχει και μια γ’ επιλογή που είναι ότι δεν ζηλεύει γιατί ξέρει ότι είναι διαφορετική η σχέση που έχω με τις θαυμάστριές τις μουσικής μου από κείνη που έχω μαζί της. Ο ερωτισμός που υπάρχει ανάμεσα στο μουσικό μου κοινό και εμένα είναι πλατωνικός και απαραίτητος για την συνέχεια της μουσικής μου ζωής. Χωρίς την αγάπη του κόσμου ένας μουσικός πεθαίνει. Ανάμεσα λοιπόν σε εμένα και το κοινό υπάρχει ένας δεσμός ζωής. Με την κοπέλα μου η σχέση μας είναι διαφορετική και καλύπτει το ίδιο σημαντικές αλλά διαφορετικές ανάγκες μου.  Πάντως είμαι τυχερός που η κοπέλα μου αυτό το ξέρει και δεν έχω τέτοια θέματα.

Μια συνηθισμένη μέρα του Γιώργου Σαμπάνη τι περιλαμβάνει;

Πιστεύω ότι του καθενός. Από το πρωί έως και το βράδυ φροντίζω να τελειώσω ανοιχτές εκκρεμότητες που αφορούν σε θέματα εργασίας, να επικοινωνήσω με συνεργάτες και την οικογένεια, να βρω λίγες ώρες ηρεμίας για να ξεκουραστώ, να ενημερωθώ και να δημιουργήσω. Μέχρι να κλείσει ένας ημερήσιος κύκλος και να ανοίξει ένας άλλος φροντίζω να είμαι απλώς δραστήριος.

Γιώργο σ ευχαριστούμε πολύ για τη συζήτηση αυτή και αναμένουμε  τη νέα σου δισκογραφική δουλειά με γενικό τίτλο "Μυστήριο Τρένο"

 


 

Αν σου άρεσε το Άρθρο, μοιράσου το με τους φίλους σου...

Διαβάστε επίσης στην ίδια κατηγορία

 

Από Panos
ntanps Ο Γιώργος Αγγελόπουλος δέχεται την αγάπη του κόσμου όπου και αν βρεθεί μετά τη νίκη του...
Από Panos
thor-ragnarok Κάτι ανάμεσα σε «Μονομάχο», «Tron» και νοσταλγικές αναφορές σε arcade games, το «Thor...
Από Panos
ready-player-one  Αν και η τελευταία του ταινία, το πανάκριβο «The BFG», απέτυχε παταγωδώς στο...
Από Panos
rouk-zpuk Η Φαίη κατάφερε να κάνει έξαλλη την Ελευθερία κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού στο Ρουκ...
Από Panos
justice-league-new Ο Μπάτμαν, Μπεν Άφλεκ στρατολογεί μια «εθνική υπερηρώων» σε ένα κινηματογραφικό...

google+

 

Ukash Kart ukash

Ukash Kart ukash

kredi kart taksitlendirme kredi kart taksitlendirme

kredi kartı taksitlendirme kredi kartı taksitlendirme

kredi kartı taksitlendirme kredi kartı taksitlendirme

kredi kartı taksitlendirme kredi kartı taksitlendirme

kredi kartı taksitlendirme kredi kartı taksitlendirme

kredi kartı taksitlendirme kredi kartı taksitlendirme